Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Малімон Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Малімон Л. Я. Психологічний аналіз когнітивного, емоційного та поведінкового компонентів мотивації професійної діяльності державних службовців [Електронний ресурс] / Л. Я. Малімон, І.В. Глова // Організаційна психологія. Економічна психологія. - 2015. - № 1. - С. 96-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ophep_2015_1_12
| 2. |
Гороть Є. І. Комбінувальна форма як складник дериваційної системи англійської мови [Електронний ресурс] / Є. І. Гороть, Л. К. Малімон // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки : Філологічні науки. Мовознавство. - 2012. - № 24. - С. 168-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2012_24_41
| 3. |
Гороть Є. Сучасна лексикографія: проблеми й перспективи [Електронний ресурс] / Є. Гороть, Л. Малімон // Актуальні питання іноземної філології. - 2015. - № 3. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akpif_2015_3_10
| 4. |
Гороть Є. Функціонально-жанрові особливості англомовної наукової статті [Електронний ресурс] / Є. Гороть, Л. Малімон // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. - 2015. - № 3. - С. 215-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2015_3_42
| 5. |
Дучимінська Т. І. Психологічний аналіз проявів емоційного дефіциту особистісної безпорадності в навчальній діяльності студентів [Електронний ресурс] / Т. І. Дучимінська, Л. Я. Малімон // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 22. - С. 50-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_22_8 Розглянуто поняття особистісної безпорадності, описано її прояви на когнітивному, емоційному та поведінковому рівнях. Проаналізовано результати емпіричного дослідження щодо зв'язку показників емоційного дефіциту безпорадності з такими мотиваційними характеристиками особистості студента, як локус контролю, мотивація досягнення успіху й пізнавальна активність у навчальній діяльності.
| 6. |
Малімон Л. Я. Психологічні особливості значущості та задоволеності професійних мотивів державних службовців із різним стажем професійної діяльності в органах виконавчої влади [Електронний ресурс] / Л. Я. Малімон, І. В. Глова // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 178-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_18
| 7. |
Малімон Л. Я. Психологічний аналіз факторної структури управлінської компетентності керівників місцевих органів виконавчої влади [Електронний ресурс] / Л. Я. Малімон // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 25. - С. 151-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_25_16 Обгрунтовано значення компетентнісного підходу в управлінській діяльності органів державної влади. Зазначено, що рівень компетентності держслужбовців багато в чому визначає рівень довіри населення до владних інститутів й до держави загалом. Показано, що державне управління із соціально-психологічного погляду є різновидом соціального управління, у межах якого й обгрунтовуються вимоги до управлінської компетентності державного службовця. Проаналізовано поняття "компетентності" та "компетенції", визначено їх зміст та особливості тлумачення в наукових джерелах. Запропоновано узагальнене визначення управлінської компетентності як інтегрального особистісного утворення, яке проявляється на рівні особистості керівника (структурно-особистісний компонент), стилю його управлінської діяльності (діяльнісно-функціональний компонент) і взаємодії у системах "керівник-колектив", "керівник-підлеглий" з урахуванням конкретної організаційної ситуації (інтерактивно-ситуаційний компонент). Проаналізовано результати факторного аналізу емпіричних даних, які отримані внаслідок дослідження структурних компонентів управлінської компетентності керівників місцевих органів виконавчої влади. Інтерпретовано виокремлені фактори управлінської компетентності: чітке розуміння функціонально-посадових обов'язків; соціально-психологічні якості та комунікативний потенціал керівника; спрямованість на забезпечення психологічного комфорту в колективі; інноваційність та демократичність управлінської діяльності; авторитет керівника та уміння використовувати владу; самоствердження в управлінській діяльності; організаторсько-дослідницька позиція в колективі; авторитарний одноосібний стиль керівництва. Показано, що найбільше факторне навантаження припадає на два основні складники: діяльнісно-функціональний та структурно-особистісний; найменший відсоток диперсії характеризує схильність керівника до авторитарно-одноосібного стилю управління.
| 8. |
Малімон Л. Лінгвокультурний концепт батьківство: до постановки проблеми [Електронний ресурс] / Л. Малімон, Ю. Федецька // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. - 2014. - № 5. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2014_5_10
| 9. |
Гороть Є. Лексикографічна концепція "Англо-українського словника для англомовних студентів-іноземців" [Електронний ресурс] / Є. Гороть, Л. Малімон // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. - 2014. - № 5. - С. 212-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2014_5_49
| 10. |
Малімон Л. Я. Професійна самореалізація як чинник психічного здоров’я персоналу державної служби [Електронний ресурс] / Л. Я. Малімон // Психологічні перспективи. - 2018. - Вип. 31. - С. 195-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2018_31_18 Розглянуто професійну самореалізацію як важливий чинник збереження психічного здоров'я персоналу державної служби. Указано на зниження престижності професійної самореалізації в цій сфері внаслідок падіння довіри громадян до владних інституцій, а також високих вимог до рівня професіоналізму й особистісних якостей фахівців: чесності, моральності, відповідальності, емоційної врівноваженості та готовності служити державі і її громадянам. Описано психологічні особливості професійної діяльності в системі державної служби, зокрема її підвищену стресогенність, що вимагає від держслужбовців постійних резервів самовладання й саморегуляції. Визначено характеристики професійної самореалізації та психічного здоров'я особистості. Окреслено особливості взаємозв'язку якісних характеристик професійної самореалізації, особистісної самоактуалізації й суб'єктивного благополуччя досліджуваних, на основі чого описано загальні критеріальні ознаки психічного здоров'я працівника в системі державної служби. Визначено, що професійна самореалізація для досліджуваних є значущою та проявляється в тому, щоб досягти вершин професійного розвитку, стати професіоналом своєї справи, мати високий соціальний статус, досягти поставленої мети й завдань, отримати визнання своїх заслуг, займатись улюбленою справою. Зазначено, що система заходів з охорони психологічного здоров'я працівника на робочому місці має включати як комплекс прямих психологічних інтервенцій (допомога в подоланні особистісних проблем, активізація особистісного зростання та самовдосконалення тощо), так і психологічний супровід організаційних змін зі створення умов для професійної самореалізації працівників задля профілактики й збереження їх психічного здоров'я.
| 11. |
Малімон Л. Я. Психологічні аспекти оцінювання персоналу в системі державної служби [Електронний ресурс] / Л. Я. Малімон // Психологічні перспективи. - 2017. - Вип. 29. - С. 161-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2017_29_16 Розглянуто психологічні аспекти оцінювання персоналу в системі державної служби. Виокремлено основні причини неефективності такого оцінювання: формальність і суб'єктивність, відсутність зворотного зв'язку, неузгодженість самооцінки працівника з оцінками експертів, неадекватне сприйняття державними службовцями сутності оцінювання. Наголошено на специфіці професійної діяльності в системі державного управління: публічності, соціальній орієнтованості, спрямованості на задоволення потреб громадян. Зазначено, що "оцінка" є основним елементом поняття ефективність державного управління, оскільки відображає рівень розвитку суспільства і рівень функціонування державної служби. Акцентовано увагу на соціально-психологічній сутності оцінювання, недостатній розробленості й визначеності вимог (соціальних норм) до особистості та діяльності державних службовців, необхідності розроблення адекватних методів та процедур оцінки. Узагальнено результати емпіричного дослідження, у ході якого виявлено професійно важливі якості державних службовців, виокремлено й обгрунтовано критерії та показники оцінки рівня їх професіоналізму, здійснено порівняння ефективності різних діагностичних методик оцінювання персоналу в системі державної служби. За допомогою методів прямої оцінки й вимушеного вибору визначено рівень необхідності та рівень сформованості в державних службовців професійно важливих якостей, які відображені в оцінному листі оцінки персоналу в системі державної служби. Виокремлено критерії аналізу професійної ефективності державних службовців (професіоналізм; трудова та виконавча дисципліна; особистісні (професійно важливі) якості; взаємодія з керівництвом, колегами, клієнтами; професійна мотивація; потреба у навчанні; обсяг роботи, що виконується), запропоновано якісні та кількісні показники для аналізу кожного з критеріїв. Здійснено процедуру експертної оцінки важливості виокремлених критеріїв та їх відповідності посадовим обов'язкам працівника. Обгрунтовано важливість поєднання цих методів для отримання об'єктивнішої та повнішої інформації, мінімізації ефекту соціальної бажаності в оцінюванні персоналу в системі державної служби.
| 12. |
Федотова Т. В. Особливості вияву емоційно-вольового компонента самоефективності в старшому шкільному віці [Електронний ресурс] / Т. В. Федотова, Л. Я. Малімон // Психологічні перспективи. - 2020. - Вип. 35. - С. 135-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2020_35_12 Теоретично розглянуто проблему самоефективності особистості, яка являє собою не стільки здатність людей до усвідомлення своїх здібностей та їх найефективнішого застосування, скільки переконання особистості в спроможності й успіху в застосуванні компетенцій і набутого досвіду в певному виді діяльності. Виокремлено види самоефективності: діяльнісну, комунікативну та особистісну. У старшому шкільному віці самоефективність пов'язана з усвідомленням сенсу й мотивів навчання, автономністю, професійним самовизначенням, позитивним самоставленням, самоповагою, самокерівництвом і спроможністю до самоорганізації загалом. Емпірично визначено такі особливості вияву емоційно-вольового компонента самоефективності в старшому шкільному віці: в осіб із самоефективністю нижчою від середнього рівня - це потреба відповідати ідеальному образу "Я" та бажання змін, незадоволеність, тривожність, сором'язливість і сумніви у своїх можливостях та здібностях, неспроможність контролювати власні емоційні стани й реакції; в учнів із середнім рівнем самоефективності - високий рівень самоприйняття, внутрішня конфліктність та самозвинувачення, рефлексія з приводу власних недоліків і невдач, переживання почуття провини, проте прагнення доводити розпочату справу до кінця й мобілізація в подоланні перешкод, самоконтроль емоційних станів та реакцій; у діагностованих із самоефективністю вищою від середнього рівня - самовпевненість, усвідомлення власної цінності, самокерівництво, уявлення про себе як про вольову, енергійну й самостійну особистість, очікування визнання своєї цінності та унікальності зі сторони інших людей, високий рівень саморегуляції й наполегливості. Перспективу подальших розвідок у цьому напрямі вбачаємо у вивченні когнітивного та поведінкового компонентів самоефективності з урахуванням гендерного аспекту.
| 13. |
Глова І. В. Мотиваційні особливості професійної діяльності в системі державної служби [Електронний ресурс] / І. В. Глова, Л. Я. Малімон // Психологічні перспективи. - 2011. - Вип. 17. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2011_17_8
| 14. |
Гончарук С. Особливості навчання аудіювання учнів у закладах базової середньої освіти [Електронний ресурс] / С. Гончарук, Л. Малімон // Нова педагогічна думка. - 2021. - № 3. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2021_3_20
| 15. |
Малімон Л. К. Лінгвокогнітивні особливості кінодискурсу творів Квентіна Тарантіно (на матеріалі фільму "Безславні виродки") [Електронний ресурс] / Л. К. Малімон, Я. О. Барило // Актуальні питання іноземної філології. - 2020. - № 12. - С. 132-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akpif_2020_12_22
| 16. |
Хазратова Н. В. Готовність до розв’язання конфліктів як чинник психічного здоров’я адвоката у його професійній діяльності [Електронний ресурс] / Н. В. Хазратова, Л. Я. Малімон, О. В. Терентьєв, А. В. Олійник // Психологічні перспективи. - 2022. - Вип. 39. - С. 367-381. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2022_39_28
| 17. |
Хазратова Н. В. Особливості копінг-стратегій у людей з різними ціннісними орієнтаціями [Електронний ресурс] / Н. В. Хазратова, Л. Я. Малімон, А. В. Олійник // Психологічні перспективи. - 2023. - Вип. 41. - С. 175-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2023_41_15
| 18. |
Малімон Л. Я. Суб’єктивне благополуччя як чинник соціально-психологічної адаптації особистості в умовах війни [Електронний ресурс] / Л. Я. Малімон, А. М. Пашкіна, О. В. Максимчук // Психологічні перспективи. - 2023. - Вип. 42. - С. 113-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2023_42_11
| 19. |
Дудник О. А. Атрибутивний стиль як детермінанта модальності емоційних проявів особистості [Електронний ресурс] / О. А. Дудник, Л. Я. Малімон // Психологічний журнал. - 2022. - Вип. 9. - С. 13-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psj_2022_9_4
|
|
|